Tuesday, October 20, 2009

Updet

Cewah, macam twitter pulak jadinya aku jadikan blog nih, updet sikit sikit, dan kerap. ekekeke..

Tadi, ikut nasihat Ijip, mek pergilah area Chow Kit Roaddd * Chow kit roaddd , chow kit roaddd chow kit roadd!!!*

Untuk pengetahuan umum, walaupun mek dah lebih 10 tahun duduk KL, inilah pes taim aku nak gi area Chow Kit Road nih. Nak cari parking, tak jumpa, jumpanya kat Put*eri Hotel tu.

Memanglah betul area tu banyak kedai kedai borong itu, borong ini. Tapi juga, area tu pun dekat dgn LorongAjiTaib. Dan jugak feeling ketika berjalan keluar ke area itu sorang-sorang, rasa semacam. Macam tak rasa berada kat tanah sendiri. *That's one of the reasons aku tak suka gi area KL jugak*

Dan juga, aku nampak mak mak ikan ehem ehem(bukan anak ikan, sebab dah tua) , di siang hari nih, digoda oleh aBangla, mungkin nak khidmat dan service seround kot. Serammmmm...(Ke aku yang salah masuk lorong ek..waaaaaaaaaaaaaaaaaa)

Nasib baik sempatlah jugak, beli barang mainan budak budak ni harga murah..ekeke..

Tapi, mek tobat, kalau nak datang, kena dengan Cik Uci, atau at least mesti ada laki laki jugak.

Hohoho..

No comments: