Wednesday, February 13, 2008

Mini Gathering

Iya, mini gathering yang kecil kecilannnn.

Tengahari nih, out of kebosanan, hantar msg kat Angah,"Angah , ko makan lunch tak?"
Hahaha.Soalan,kan.Bukannya apa, selalunya orang pempuan ni suka skip lunch.hehehe..

So, dia kata "ofkossss...tapi aku takde kete". Haaa, senangggg.harusssla aku terus pergi zasss amik dia, lepas tu bergegas ke Emkop untuk amik Abg Poii pulak. Sebabnya Angah nak amik sekali ceklat anggur yang dibuat oleh Poii tuh untuk hantaran Zure.

So, lepas tu kitaorg pergi makan kat... laaa...apa kenama tempatnya tu ek, Piko piko?Pikolo mondo? Peke Lele? Nanti aku ingatkan balik.

Aku pergi sekali dulu dengan Ted. Sedap dan cosy tempatnya. Ada makanan western dan goreng2 mee gitu.

Tapi, aku tengok Poii mandomm jek..Tak macam selalu cerianya..Hmmm...Kenapa ek? Terasa ngan aku ke? Hehehhee.

Tapi, dalam pada mandom-mandom tuh, dalam pada aku hangat bergoss goss dengan Angah, tangan dia lajuu jek abiskan makan mushroom dalam pinggan aku..Sempat gak abiskan udang kat pinggan angah.hahahahah.Hah, itulah Poii yang aku kenal.

Macam-macam la cerita tadi keluar, daripada penuh restoran tuh dengan orang, sampai tinggal kitaorang jek dalam restoran tuh.hahaha.Punyalah.

Sempat jugak aku passkan something bawah meja kat Angah.hahaha.Yelah, kan.Kalau nak bagi , orang kata, biar tangan kanan bagi, tangan kiri tak tau.tu yang sembunyik dari tangan kiri tuh.

Aku tak amik gambo, tapi, Sempoii ada amik gambo.hehe.Poii, upload dalam blog aku cepat..:-)

No comments: