Monday, July 20, 2009

Dah tempah baju raya?

Hoh, ade ke soalan tu aku selalu dengar sekarang nih. Belum puasa lagi, baju raya dah siap..hehe. Pulak tuh, aku dengar kalau ko nak tempah sekarang, tempahan dah tutup, diaorg tak amik baju lagi dah. Iyeke? Dasatnya orang pompuan nih, (kenapa org pempuan, sebab aku dengar butik baju melayu masih leh terima) , haiyoh..Mek tak de tempah baju raya lagi okeyss..Kang jadik macam tahun tahun lepas dan yang sebelumnya, mek beli pasang siap je. Baju anak-anak diserahkan kepada tuk tuk dan opah, tokmak dia..ekekeke..Balik nanti, sure dah siap dua pasang, siap matching lagi adik beradik.

Ngelat betul kan..Oklah, oklah, sebenarnya aku tau tempahan kedai banyak tutup kecuali baju melayu lelaki sebabnya haritu aku pergi hantar baju raya anak2 akula utk dijahit. Yang kedai lelaki, ok je, tang nak carik kedai jahit baju pompuan adalah lomah sket okeys.. Dahle aku takde tailor tetap.

Hishh...Utk aku, takde lagi lah..Cari dah siap jelah. Kang sama macam orang lain ek? Macam hari tu, masa jamuan raya opis kitaorg ada tetamu datang baju raya sama..Cap Kamdar or Jusco kot..ekeke..


p/s:Memandangkan dah cerita pasal raya nih, sesiapa nak order beskut raya kasik tau mek dengan segera yach....hehehe...

No comments: