Tuesday, July 7, 2009

Rest In Peace, Michael Jackson...

MJ, masa aku kecil lagi, dah dengar lagu-lagu MJ nih, membesar dengan mendengar lagu dia, lepas tu, tengok dia buat moon-walking, aku dengan abang2 aku pun sibuk ngikut buat moonwalking. Memang aku leh buat, tapi kureng jadiklah...:-) Lepas tu, leaning lagu Smooth Criminal tu pun sama, aku ngan abang aku, sibukkk buat , tengok siapa boleh lean paling jauh sebelum jatuh...

Aku cukup terkesima tengok video video klip dia. Masa kecik dulu, aku rasa dia paling hensemmm sekali, masa lagu , "The Way you make me feel". Tengok video klip dia, terpaku je aku depan TV, time tu orang panggil ke, aku tak dengar dah..

He was a great entertainer, his voice and his songs has touched billionss of hearts, his dancing moves were legendary. I was surprised , when he speak, (off stage lah kan), his voice sounded so sweet, so soft, and so vulnerable. Total opposite when he was on stage, I tell u.

Masa radio Hitz announce dia meninggal pagi besdey bespren aku tuh, aku sangat-sangat tak percaya. Susah nak percaya, aku sentiasa berperasaan macam dia ni immortal, (takle forever), tapi aku cuma rasa, dia akan hidup dengan lamaa, dan panjang umurnya..

Sekarang ni, kalau aku dengar lagu lagu dia yang slow slow ke, macam lagu nih, She's Out of my Life,macam Earth Song, macam Heal the World, mesti macam nak nangess je. Bergenang air mata aku. Macamla ada connection , kan.. Heran aku..

Apapun, rest in peace , Mikail..Dan semoga dia mati dalam Islam...Wallahualam..

No comments: