Monday, July 13, 2009

Transformers : Revenge of the Fallen Asleep

Yes.. I will definitely revenge! I am the fallen! Not fallen in love. Fallen Asleep!!


Siapa kata cerita ni bes haritu? Siapa? Siapa? Angkat tangan? Huhuhuhu...

Ok, ok, aku paham. Lain orang lain kesukaannya, kan..

Kenapa aku tak suka Transformers kali nih? Haiyoh, banyak nak tulis nih. Ko nak tau tang mana, tang Megan Fox tertonggenk-tonggengk ka, tang Megan Fox kerjanya, kalau tak lari ala Baywatch, tertonggengk, kalau tak tertonggengk, lari ala Baywatch, tang that small robot *ehem..humping* Megan's leg ka, tang ekoq keluar ikut celah panties and short dress Isabel Lucas ka, tang Optimus Prime boleh terbang ka , tang macamana robot Terminator boleh ada dalam ni ka ( I'm talking about Isabel itu ya, yang disguised as Human, tapi sebenarnya Decepticons) , tak masuk di akal. (Ok, aku tau semua tak logik, tapi, tak logik pun pada-pada lah) , tang mak Sam Witwicky tu smoke pot and goes stupidly nuts ka, tang dua robot twin buta urup yang tak kelakar tapi perasan kelakar, hah, don't let me start on how Sam goes into coma sekejap, then jumpa Prime ancestors dalam mimpi.. Whatttt?? Robotttt? Ada dalam alam ghaib pulak? Tensen tau cerita nih! Jangan tanya pulak pasal plot, entah apa-apa! *Mokcik marahh nih! Baik aku balik rumah tengok Gaban!* Lepas tu, tak paham kenapa roomate Sam tu nak kena ikut sama lari lari dari kena kejar Decepticons. Robot tu pun tak kenal ko, pergi baliklaaa. Hehe. Tapi, kalau dia balik rumah, dia taklehlah rasa Megan Fox baring atas *tutttttt*...

Orang yang baru buat cerita nih, baru akal baligh ka? Kenapa aku rasa macam orang2 yang buat movie ni budak-budak kecik yang suka main game, yang baru reach pu*erty itu..Sorry ya, bahsa mek kasaq. hehe..

Seriously, aku rasa, lepas nak dekat dekat 2 jam tu, aku dah start menguap dan menguap dan menguap berkali-kali.

Oklah , dia punya cerita takle sangat teruk, tak nafikan, visual effect, sound effects, computer graphics are really spectacular. Cuma ada kalanya, aku tak dapat paham bila dua tiga robot gaduh dan melekat-lekat, aku tak tau mana satu jahat, mana baik, sebab nampak sama je.

So, yang belum tengok, baik beli CD cetak rompak jer..ekekekeke...

No comments: