Saturday, September 4, 2010

Tarikh lahir yang cool ...

Kadang tu, kita senannggg betul nak ingat tarikh lahir member atau sedara mara, kalau nombor tu cantik jek kan?

Macam contoh :

7.5.75 . Itu bedey Nobie, member baik aku dari dalam perut.ekeke..Sebab kitaorg pun lahir tahun 75, so, ingat tarikh bedey dia sangat senang.

Lepas tu, nombor macam 1.1 , sebab awal tahun, itu encik Aye. 31 Ogos, anak merdeka, member aku Ina.  Ataupun april fool, 1.4 : abang aku dengan SM.

Ataupun nombor 6.6 , Puan Zura Khir..ekeke..

Lepas tu jugak, ko boleh buat benda-benda cool ngan tarikh birthday. Macam:

Kalau ada orang tanya, "When is your birthday?" Ko cuma jawap, "All the time!" Mesti orang tu pelik, "eh?" Lepas tu baru la korang cakap, "24/7!"

Ataupun, "birthday ko bila?" korang jawap, "terjunam" , (7/6) .. ekeke..

Birthday adik-beradik aku sangat unik. Aku pun pelik, sama hari..

1st bro : 1 July
2nd bro : 1 Apr

Me : 25 July
My sister : 25 Sept.

What a coincidence!! Lelaki 1 , pompuan 25.

Signing off ,

No comments: